ES projektai
UAB „Santagna” inovatyvių paslaugų naudojimas diegiant e. komercijos sprendimus
UAB „Santagna” įgyvendina projektą, kurio metu siekia integruoti išorinius bei automatizuoti vidinius veiklos procesus. Kuriant ir diegiant inovatyvius e. komercijos modelius elektroninėje svetainėje bus skaitmenizuota daugelis veiklos procesų, kurie ankščiau buvo atliekami rankiniu būdu arba tiesiog nebeatitinka dabartinių skaitmeninių standartų. Bus sukurta klientų savitarnos sistema, kurioje prekiaujama UAB „Santagna“ organizuojamų kelionių paketais ir paslaugomis, bei produktais susijusiais su jais, siūlomos papildomos paslaugos (pvz.: gido, pervežimo, ekskursijų ir t.t). Mūsų partneriai galės prekiauti mūsų siūlomomis kelionėmis neskirdami savo laiko kelionių aprašymo, kainų ar kelionių datų administravimui. Vartotojams bus sukurta papildoma galimybė užsisakyti ir atsiskaityti internetu už kelias paslaugas. Vidiniai veiklos procesai taps efektyvesni ir sklandesni tiek klientams, tiek ir mūsų partneriams.
Planuojamas projekto rezultatas – sukurti ir įdiegti inovatyvūs skaitmeniniai elektroninės svetainės ir klientų bei partnerių savitarnos sprendimai, kurie bus orientuoti į sklandesnį ir produktyvesnį įmonės paslaugų ir sistemų naudojimą.
Projektas finansuojamas UAB „Santagna” nuosavomis lėšomis ir Europos regioninės plėtros fondo kaip Europos Sąjungos atsako į COVID-19 pandemiją priemonė lėšomis pagal 2014 – 2020 m. Sąjungos fondų investicijų veiksmų programos 13 prioriteto priemonę Nr. 13.1.1-LVPA-K-860 E. komercijos modelis COVID-19“. Iš Europos regioninės plėtros fondo projekto įgyvendinimui skirta 39 420,00 Eur. Visas projekto biudžetas – 52 560,00 EUR.
Projekto pavadinimas – E. komercijos modelio diegimas UAB „Santagna”.
Projekto įgyvendinimo laikotarpis – 2022.02.24 – 2023.02.25.
UAB „Santagna“ produktų dizaino sprendimo sukūrimas ir rinkodara
UAB “Santagna” įgyvendina projektą, kurio metu bus tobulinama internetinė svetainė. Naujai kuriamos paslaugų schemos pagalba, svetainėje klientai matys naujas egzotines kelionių kryptis. Klientams ir partneriams bus suteikiama ne viena nauja galimybė, kuri palengvins informacijos ieškojimą ir gavimą, supaprastins kelionės įsigijimą ir konsultacijas.
Planuojamas projekto rezultatas – sukurta ir įdiegta nauja paslaugų teikimo schema. Įgyvendinta produktų rinkodaros elektroninėje erdvėje kampanija.
Projektas finansuojamas UAB „Santagna“ nuosavomis lėšomis ir Europos regioninės plėtros fondo kaip Europos Sąjungos atsako į COVID-19 pandemiją priemonė lėšomis pagal 2014 – 2020 m. Europos Sąjungos fondų investicijų veiksmų programos 13 prioriteto priemonę Nr. 13.1.1-LVPA-K-861 „Kūrybiniai čekiai COVID-19“. Iš Europos regioninės plėtros fondo projekto įgyvendinimui skirta 40 425,00 Eur. Visas projekto biudžetas – 53 900,00 EUR.
Projekto pavadinimas – Inovatyvių paslaugų naudojimas kuriant bei diegiant dizaino ir rinkodaros inovacijas UAB “Santagna”.
Projekto įgyvendinimo laikotarpis – 2022.01.10 – 2022.12.31